torsdag, mars 18, 2010

För ett år sedan


Stinisen var bara en liten groda i magen. Stina var det enda namn vi var helt överens om tidigt i graviditeten, möjligtvis att Oscar hade varit aktuellt om hon hade varit en liten gosse.
Helt sjukt att man inte kände Stina då, nu är det så självklart.



Såhär såg vårt kök ut - eller hela huset rättare sagt som vi köpte fallfärdigt runt julen 2008 för att totalrenovera själva.



Såhär såg köket ut innan vi gick lös med yxa och kofot.



Köket idag.









För ett år sedan flyttade vi ur vår ångestlägenhet på 75 kvadrat på söder, för att temporärt flytta in hos svärföräldrarna medan vi renoverade. Temporärt my ass, det blev ett halvår.


Skinnpumps var favorit-skodonet både till vardags och på jobbet. Nu kan jag vara glad om jag kommer i dem utan att bli påmind om kassler i nät.



På entreprenörskolan, Design & Layout i butik-kursen; vi skulle göra ett säljande skyltfönster. Självklart vilar mitt högklassiga examensbevis i min fina pärm idag. En riktigt rolig distansutbildning.

Sammanfattningsvis... Har hunnit med en hel del, jag känner mig nöjd.

1 kommentar:

Helena sa...

Vad kul att vi har så lika kök! Snyggt! Spännande!