lördag, mars 06, 2010

Men dra åt helvetefskasfdkfsjhfjhdsff







Jag kommer aldrig någonsin svära här. Nu snackar jag om de här vanliga svensson-svordomarna. Nej, det är otrevligt, oproffsigt och mycket okvinnligt att vara ful i mun offentligt tycker jag. Det finns liksom andra sätt att uttrycka sig.
Men det finns nog ingenting som gör mig lika heligt förbannad som en långsam dator eller trög uppkoppling. Det enda jag vill är banka den det absolut hårdaste jag kan och sen kasta den raka vägen åt helv...
Jag HATAR när ingenting händer oavsett kortkommandon och min mun blir alldeles besudlad med de fulaste orden jag kan komma på tills min webbläsare öppnas lika smidigt och fint som vanligt. Klick ska det ta - inte mer! Jag förstår faktiskt inte själv varför jag förvandlas till denna datornazist, vi snackar ju om max ett par minuter. Ett par minuter = reklamavbrott på tv, vänta på ringsignaler i telefonluren eller vad som helst.
Nej, just det här när datorn blir dimmig, den där blå cirkeln bara snurrar runt runt och uppe i hörnet står det (not responding). Oh, jag känner hur ilskan redan nu gör mig alldeles svettig...
Därför inför jag en ny kategori kära ni. Merde!

Inga kommentarer: