måndag, mars 29, 2010

Well hello


Johorå, det blev ett intimt möte mellan mig och toaletten runt åttasnåret imorse. Hade säkert behövt spytt inatt egentligen, då när jag tyckte att det stod mig upp i halsen för det gjorde nog verkligen det. Huäck. Äckelkebab.
När jag vaknade och insåg att nu är det kris såg jag att maken inte låg i sängen utan nere på soffan, visade det sig att inatt hade han också spytt. Stina har spytt två gånger hon med. Med andra ord har vi lite kräkkalas här hemma.
Klockan är runt tre nu och jag vaknade ganska nyss, tack och lov är S en riktig liten ängel. Kommer bli en trist dag för henne, maken är inte heller riktigt i form och är hemma från jobbet och vaffar.
Är så sjukt sugen på filmjölk med strösocker så idag får det gå hur det vill med kolhydraterna. Fast -2 kg den här veckan, trots fuskfasoner med både det ena och andra, inte så dumt med en magsjuka ändå.

Inga kommentarer: