tisdag, mars 30, 2010

Friskförklarad






Efter en dags kräkande och sovande förklarar jag mig frisk. Sov nästan hela dagen igår och mestadels av natten, förutom de timmar som Stina ville härja runt i mörkret förstås. Inatt blev det mellan halv två och halv fyra - inte okej. Så fort jag orkar ska jag bråka med henne tills hon gör som jag vill, dvs sover hela natten, hennes dygn blir så snurrigt.
En hel dag av att inte kunna göra ett dyft tär på en så idag är motivationen på topp, jag känner för att sy lite. Sist jag gjorde det sydde jag ett väldigt simpelt bäddset till smulan, idag kanske det får bli ett lapptäcke till vagnen. Snabbt och bra.
Först ska jag försöka få henne i säng en sväng, hon borde vara alldeles utmattad efter nattens juckande mot ryamattan, nu dröjer det inte länge innan flickan kryper ordentligt.

Inga kommentarer: